Gå til innhold
Arkivverket

[#64405] Slektstavler utlagt på nett - kjøreregler?

Gjest Hilde Rossing
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

jeg har startet en. Har fått henvendelser de siste dagene. Der er mange frustrerte personer rundt i det ganske land, som finner opplysninger om seg selv på nettet og i bøker innen slektsforskning. Jeg snakker altså ikke om skattelister og telefonkatalogen. Det er en annen debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

(26): tenkjer vi fullfører det som er starta her iallfall. Den nye temaet 64440 er alt avspora likevel.... (sist eg såg etter var spørsmålet definisjon av by og land)(24,25) uvener...??? vi?Lars Ove (23): Eg veit ikkje kven som har formulert 'konklusjonen' du siterte - men eg reknar med at Bråthen sjølv har laga/formulert lysarka sine. Det er ein nyanse i ordbruken: 'berører' og 'kommer til anvendelse'. Eg meiner det første gjeld både teori og praksis (kva lova gjeld og kva du har lov til), medan det andre gjeld praktiseringa (kva du kan gjere og likevel sleppe unna med utan å utløyse ein reaksjon). Men den viktige skilnaden er at lysarka har atterhald (lite rettspraksis, utvikling,.....).Jadå - kvalitetssikring inkluderer å passe på at bileta (av boksidene) er leselege. Men dersom du er den som gjer at personregisteret (boka) vert elektronisk, vert det di sak å passe på at dei opplysningane du handsamar og gjer tilgjengelege er rette. Jamvel om papirversjonen er feil og det ikkje er ditt ansvar, vert den elektroniske versjonen ditt ansvar - fordi det var du som gjorde det til eit elektronisk register. Du skal ha eit system som sikrar at dette er rett og at det kan rettast om det trengst.Bråhten viser til Lindquist-saka på s. 20. Domen ligg her LenkeEg er ikkje sikker på om det hjelper så mykje å høyre kva Datatilsynet 'meiner'. Det som tel er rettspraksis - altså må nokon reise ei sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

IvarJeg er er villig til å ta den saken du etterlyser.Jeg er lei av at du hele tiden henviser til saker som du aldri kan henvise til Derfor; Gi meg en sak jeg kan kjøre fra a til å.. Og jeg synes du skal fortelle hvem sak du/dere vil kjøre.Jeg er helt avslappet i denne saken, det er vel bare deg og A G som får høyere puls, noe jeg ikke jeg får.Så Ivar: Snakk norsk, eller innrøm at språket er ganske greit når du skal utdype dine meninger ,men regn med forklaringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

(29): javel. Eg trur Bodil Lindqvist melde seg sjølv til politiet for å få saka avklara. Før du gjer det same, må vi tenkje ut korleis du skal fornærme nokon slik at (avgjerda i) saka vert mest mogeleg interessant og avklarande. Trur ikkje eg tek det på sparket i kveld.om språket, sjå 64440 (35).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.