Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#64410] Christopher Christopherson Bøe - f. 1812 - til Amerika 1850 m/son Ole -kvarifrå?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har motteke ei etterlysing frå Amerika som lyder slik:Christopher Chrostopherson Bøe, 38 år, og sonen Ole Christopherson Bøe, 12 år, utvandra i 1850 til Amerika.Det har vore anteke at dei kom frå Bø i Vang, men der finst dei ikkje, so kvar kan dei då ha opphav ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arne Solås

Det ser jo ut som at de aller fleste som reiste med briggen 'Statsraad Vogt' kom fra vestlandet:Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore S. Falch

En Kristoffer Bø nevnes i debatt-tråd 63303 om tenoren Alfie Boe. Lenken i den trådens innlegg nr.13 viser i det minste at det var en Kristoffer Bø i Sogndal i 1900, så da kan det jo kanskje ha vært en navnebror der på gården femti år tidligere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore S. Falch

Beklager - riktig debatt-tråd er nr 63302 (ikke 63303).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Det er en familie i Vang som flytter i 1850, men jeg klarer ikke å tyde alt (nr. 35-41) Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Ved dåpen til Ingeborg er far Christoffer Christoffersen Bøe Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arne, Tore og Carsten for spennande innlegg. Med dei siste funni til Carsten er problemet løyst! Eg er imponert!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.