Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Wenche Iversen

[#64505] Askild Olsen, Hetland, Rogaland-- Dødsfall ?

Recommended Posts

Gjest Wenche Iversen

Jeg har tidligere fått god hjelp til å finne Askild Olsen og hans forfedre. Nå lurer jeg på om om dette er er hans dødsfall , -Se--Hetland , Frue, Randaberg , 1849-1869. s. 315. nr. 38--Kan foreløpig ikke lage lenker--beklager. Kan noen tyde det som står under sykdom ? Hilsen Wenche Iversen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Legger inn kirkeboksida Permanent sidelenke: LenkeI temanr.52784 får du fin lenkeoppskrift,Lykke til!Mvh Hilde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wenche Iversen

Takk for tips-Klarte du å lese teksten under sykdom? Wenche Iversen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Jeg er ikke god på tyding selv, står noe om fra Haaland og 2-3 år?Du får sikkert bedre hjelp av noen!Mvh hilde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Hei igjen, Wenche!Klarer delar, men ikkje alt:'logerende hos Lars Johannesen i Sandvigen''fra Haaland'?'2-3 Aar'

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wenche Iversen

Takk så langt, det er det samme jeg har tydet--jeg får ikke fatt i øverste linje, samt ordet etter Haaland - under står det fattiglem ,med en skråstrek--skal det høre til neste eller Askild ? Wenche

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.