Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#64559] Andrew Gilbert(son) Stensrud, f. kring 1879 - gift i Dane Co., WI 1902 - opphav?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Følgende vigsel fins i Dane Co., WI 22.12.1902:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Andrew Gilbertson, son av Gilbert og Guri StensrudMinnie Nelson, dotter av Olaf og Karen Nelson~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~FT1905 for Perry township, Dane Co., WI syner:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~GILBERT, Andrew 26 WI farmerGILBERT, Minda 22 Norway wifeGILBERT, Cora Gladys 1 WI dauGILBERT, Annie Marileen 3 mo WI dauGILBERT, Henry 19 WI brother~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~FT1900 for Perry township, Dane Co., WI syner:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~GILBERTSON, Andrew Aug. 1878 WI Nor Nor farmerGILBERTSON, Henry Apr. 1886 WI Nor Nor farm laborerGILBERTSON, Guri Aug. 1849 Nor Nor Nor widow (utv.år manglar)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Mykje tyder vel på at Andrew Gilbert(son) var fødd i Wisconsin, men overtydd er eg ikkje.På Perry kyrkjegard finn eg:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~STENSRUD, Gilbert fødd 27.6.1825, død 20.1.1900~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Er det nokon som dreg kjensel på denne huslyden og som kan fortelja meg kvar i Noreg dei kom ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest erling t. endresen

Gilbert er et utypisk norsk navn. Vil Gulbrand o.l. være et sannsynlig navn å lete etter i Norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Jau, Gilbert vil mest truleg ha vore Gulbrand i Noreg, men KAN òg ha vore Gullik...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.