Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#64559] Andrew Gilbert(son) Stensrud, f. kring 1879 - gift i Dane Co., WI 1902 - opphav?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Følgende vigsel fins i Dane Co., WI 22.12.1902:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Andrew Gilbertson, son av Gilbert og Guri StensrudMinnie Nelson, dotter av Olaf og Karen Nelson~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~FT1905 for Perry township, Dane Co., WI syner:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~GILBERT, Andrew 26 WI farmerGILBERT, Minda 22 Norway wifeGILBERT, Cora Gladys 1 WI dauGILBERT, Annie Marileen 3 mo WI dauGILBERT, Henry 19 WI brother~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~FT1900 for Perry township, Dane Co., WI syner:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~GILBERTSON, Andrew Aug. 1878 WI Nor Nor farmerGILBERTSON, Henry Apr. 1886 WI Nor Nor farm laborerGILBERTSON, Guri Aug. 1849 Nor Nor Nor widow (utv.år manglar)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Mykje tyder vel på at Andrew Gilbert(son) var fødd i Wisconsin, men overtydd er eg ikkje.På Perry kyrkjegard finn eg:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~STENSRUD, Gilbert fødd 27.6.1825, død 20.1.1900~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Er det nokon som dreg kjensel på denne huslyden og som kan fortelja meg kvar i Noreg dei kom ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.