Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Arnfrid Mæland

[#64579] LATIN; oversettelse ønskes av tekst fra Björgvinar Kálfskinn (Bergens Kalvskind)

Recommended Posts

Gjest Jo Rune Ugulen

Det må først seiast at det ikkje er tale om tekst frå jordeboka Bergens Kalvskinn. Om det då brått vert like relevant å omsetja det, kan ein vel spørja seg om...Teksten, så langt eg kan sjå, er ein fotnote til kommentarane til P. A. Munch, og altså ikkje kjeldetekst. Den viser til to brev i samlingane til Universitetet i Oslo, og gjev nærare bestemt eit kort samandrag av innhaldet i desse to breva, frå høvesvis 1364 (priores) og 1389 (posteriores). Begge diploma finnest det betre regestar av i Regesta Norvegica, og Karin har alt gjeve att innhaldet i eitt av dei i den opphavlege tråden. Så eg ser ikkje heilt poenget med å omsetja meir enn det eg alt har gjort -- dessutan har eg ordbøkene på kontoret mitt, og der er eg ikkje før mandag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Romstad

Takk da vet jeg det. Jeg var nysgjerrig da det i 1364 er det snakk om 4 mmb i Spildo og i 1389 om 10 laupsbol i Spildo.Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.