Gå til innhold
Arkivverket

[#64699] Hvem var foreldrene til Betty Marie Jensen (Jakobs.)?


Gjest Arne B. Kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne B. Kristiansen

Jeg leter for en bekjent etter hans aner fra Tromsø. Det jeg vet om personen er at hun flyttet fra Tromsø og ned til Modum hvor hun ble gift med Anders Markussen.[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=16&filnamn=f00623&gardpostnr=1254&personpostnr=7801&merk=7801#ovre>LenkeFinner henne døpt i Tromsø i 1867 som nr 130.Permanent sidelenke: LenkeFinner Betty og Andreas gift i Nykikirke og Snarum i Modum i 1892 som nr 5.Permanent sidelenke: LenkeI 1865 er familien i Lødingen. LenkeFinner familien med Betty i Christiania i 1875.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Tonby

Vielse Ananias Martin Jacobsen og Caroline Thorsen nr 6 24/09 1860 Lenke Hans far heter Jacob Jensen, så det kan jo være derfor de noen ganger kalles Jensen og andre ganger Jacobsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Er det noen som kan si meg grunnen til at Nykirke kirke og Snarum kirke i Modum i Buskerud har felles kirkebok mellom 1890 og 1899, samtidig som Snarum kirke også har sin egen kirkebok???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Er det noen som kan sjekke om det står noen om de overnevnte familien i Gårdshistoriebøkene for Modum...Takker for hjelpen foreløpig Anne og Hilde.....:-)Hadde nok slitt litt uten deres hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.