Gå til innhold
Arkivverket
Gjest kjetil tufte

[#64749] Finner ikke døde/begravet Andrine Martine Martinusdatter på Askøy/Hordaland

Recommended Posts

Gjest kjetil tufte

Hei. Jeg strever med å finne en dødsdato til Martine Andrine Martinusdatter f.1872 Kollevågen - Askøy, var gift med Sivert Johan Hansen som døde i bergen 1 juli 1962. Barn: Marie Kristine Hansen, Hilda Hansen, Kirsten Hansen. Trenger sårt litt hjelp til å finne dødsdato/sted.Mvh Kjetil Tufte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hege Kvale

Hei KjetilDu finner begge to under Gravminner,Bergen, SolheimFelt=F20 Rad=6 Etternavn= HansenHege

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hege Kvale

Hei IgjenVet ikke om det er meg som er litt trøtt men.... :)Ser nå at hun er født 1878 kansje det ikke er dem da (huff)BeklagerHege

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Jeg synes dette ser ut til å være gravstøtta deres Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Datoene på gravstøtta er: Sivert Hansen 15/10 1876-1/7 1962, Martine Hansen 26/2 1878-8/8 1946 og så er det en uten gravstøtte Erling B. Hansen 24/5 1926-28/1 1979. Sivert stemmer jo med datoen du oppgir. Kan det være du eller graven som har feil fødselsår på Martine ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Jeg tror nok det er din Martine Andrine som ble f. 26/2 1872. Det er nok feil på gravstøtta eller avskriften. Dåpen Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Ved å studere gravstøtta så mener jeg det står at hun er født 26/2 1872.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest kjetil tufte

Hei. Tusen takk for god hjelp. Jeg har jo ikke lett etter henne i bergen fordi jeg var sikker på hun døde på askøy. Nå er alt på plass. Mange takk. Mvh Kjetil Tufte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.