Gå til innhold
Arkivverket

[#64750] Kjenne du til Petty Hanille Pedersen f: 1917 Stavanger ?


Gjest Hege Kvale
 Del

Recommended Posts

Gjest Hege Kvale

HeiJeg lurte på om det var noen her som kanskje kunne ha denne damen i sin familie.Jeg er ikke direkte slekt med henne men hennes farfar er i min slekt så det hadde vært flott hvis jeg kunne kommet i kontakt med noen som eventuelt hadde noe info om forfedre til Petty Hanille.Dåpen til Petty nr.162 LenkeRogaland fylke, St. Petri i Stavanger, Ministerialbok nr. A 23 (1902-1918), Fødte og døpte 1917, side 284.Hege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Kvale

Hei igjenLegger til litt tilHun kan hete Jakobsen tror jeg til født navn.Tror hun giftet seg med en Madsen i Bergen da jeg finner henne i døde i Bergen 2000Håper noen kjenner til denne damen :)Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Legger inn vielsen til foreldrene:LenkePeter Jacobsen, Stavanger, f. 6-6-1881 i Stavanger. Til sjøs 1899 med d. 'Sumatra' av Stavanger, tilh. Berge Bergesen. Styrmanneks. 1906 og skipsførereks. 1908 i Stavanger. Styrmann bl.a. med damperne 'Ansgarius', 'Expedit' og 'Alabama', alle av Stavanger. Blev i 1922 fører av d. 'Jæderen' av Stavanger, tilh. Det Stavangerske Dampskibsselskab. Sluttet sjøen i 1927. - Nu underveier hos stadsveieren. - Gift. 4 barn. Ansatt i DSD fra 1914-1927. (Norges skipsførere, utgitt 1935).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.