Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Hege Kvale

[#64750] Kjenne du til Petty Hanille Pedersen f: 1917 Stavanger ?

Recommended Posts

Gjest Hege Kvale

HeiJeg lurte på om det var noen her som kanskje kunne ha denne damen i sin familie.Jeg er ikke direkte slekt med henne men hennes farfar er i min slekt så det hadde vært flott hvis jeg kunne kommet i kontakt med noen som eventuelt hadde noe info om forfedre til Petty Hanille.Dåpen til Petty nr.162 LenkeRogaland fylke, St. Petri i Stavanger, Ministerialbok nr. A 23 (1902-1918), Fødte og døpte 1917, side 284.Hege :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hege Kvale

Hei igjenLegger til litt tilHun kan hete Jakobsen tror jeg til født navn.Tror hun giftet seg med en Madsen i Bergen da jeg finner henne i døde i Bergen 2000Håper noen kjenner til denne damen :)Hege

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Legger inn vielsen til foreldrene:LenkePeter Jacobsen, Stavanger, f. 6-6-1881 i Stavanger. Til sjøs 1899 med d. 'Sumatra' av Stavanger, tilh. Berge Bergesen. Styrmanneks. 1906 og skipsførereks. 1908 i Stavanger. Styrmann bl.a. med damperne 'Ansgarius', 'Expedit' og 'Alabama', alle av Stavanger. Blev i 1922 fører av d. 'Jæderen' av Stavanger, tilh. Det Stavangerske Dampskibsselskab. Sluttet sjøen i 1927. - Nu underveier hos stadsveieren. - Gift. 4 barn. Ansatt i DSD fra 1914-1927. (Norges skipsførere, utgitt 1935).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.