Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

[#64788] Borgny Tomasdtr Høysæters sønn Anders, far?

Recommended Posts

N° 71 her, jeg greier ikke å tyde hvam som er far til dette barnet. Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Os, Ministerialbok nr. A 14 (1826-1839), Fødte og døpte 1827, side 13. Permanent sidelenke: Lenke Fra Kvernnes (Quernes)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Herfindal Johannessen

Moderen Pige Bornie Tommasdtr Høysæter, Barnefader opgivet en Pigen aldeles fremmed Person.I merknadsfeltet står videre: Opgivet af Niels Tommasen Høysæter at den besvangrede Pigen har tilkiendegivet at hun kom i Samley(e) med en hende ubekjendt Person i Skoven, hvor hun var med Kreaturerne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du snakker meg om! Takk skal du ha Marianne-:)Nå må jeg se om jeg kan finne ut om denne Anders levde opp, Borgny er søster til min tipp-tipp Nils Tomassen Høysæter.Fant tilfeldigvis nok en innførsel om Anders, men det er strøket over!! Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Os, Ministerialbok nr. A 14 (1826-1839), Fødte og døpte 1827, side 14. Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må være han som dør her som Anders Pedersen Høysæter 5 uger gammel: Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Os, Ministerialbok nr. A 14 (1826-1839), Døde og begravede 1827, side 270. Permanent sidelenke: LenkeI den andre lenken stod det vel Peder som far. Jeg har gått igjennom konfirmasjonslistene og der var han ikke å finne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive