Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#64857] Ingeborg Christiansdatter 1818 Ringsaker

Recommended Posts

Gjest Jan Ove Olsen

Hvor ble det av Ingeborg Christiansdatte født 06/09 1818 på Norlien i Lismarka i Ringsaker, Hun fikk en uekte sønn den 29/05 1843, men senere finner jeg henne ikke verken som død/utflytta eller på folketellingene i 1865 og 1875 for Ringsaker,Faaberg,Biri,Vardal,Vang,og Nes.

Gjest Torodd Kinn

Veit ikkje om det er same kvinna, men her er iallfall ei Ingeborg Christiansen frå Ringsaker: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=24&filnamn=f60714&gardpostnr=102&personpostnr=581&merk=581#ovre>LenkeHer er konfirmasjonen til sonen Anders, og der ser vi at ho faktisk er KristiansDOTTER (nr. 33): Permanent sidelenke:

Gjest Jan Ove Olsen

Til Anne så kan jeg nå bekrefte at Ingeborg Christiansdatter ble dømt til 10 års tvangsarbeid den 12/10 1847,men etter dette finner jeg ikke noen spor etter henne, verken levende eller død, men hu kan jo ha emigret til utlandet.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.