Gå til innhold
Arkivverket
Gjest mari anne næsheim hall

[#64890] Søge itte familie etter Anton Edvard Johanessen fra Rakkestad- emigrerte i 1882

Recommended Posts

Anton fra Rakkestad reiste te New York i april 1882- han ble gift dagen før med Juditte fra Bjerkreim- Finnes det noe slekt igjen etter Anton ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arne B. Kristiansen

Vielsen til hans foreldre finner en i innlegg 97 i debatt 64780. LenkeOg Anton sin familien i 1865 i innlegg 7 i samme debatt.Hans dåp finner en i innlegg 8.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vielsen til hans foreldre finner en i innlegg 97 i debatt 64780. LenkeOg Anton sin familien i 1865 i innlegg 7 i samme debatt.Hans dåp finner en i innlegg 8.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er Anton sin konfirmasjon i 1873, nr. 35. Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arnie-you are back in business- thank you- skal gå på julemøte i iddaisklubbem nå- vett du ka ein iddais e ?mari anne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grete Jøraas

Du mener vel Iddisklubben? (Jeg har 3000 forskjellige iddisar...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Grete- klart eg meine iddis - det var et kjekt møte og eg meldte meg inn som medlem-litt av en samling du har-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Dersom det er nokon andre(enn eg, før eg fann dette) som lurar på kva iddis er for noko, så slepp du å lura lengre, berre sjå her:Lenke:-)) Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Arnie- Arne B -e det tilfella at Juditte og Anton hadde med seg en kvinne som hette Bolette til Amerika ? mari anne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke som jeg ser av emigrantlistene, nei...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.