Gå til innhold
Arkivverket

[#64954] Vigde i Bergen 1930-1950 (Oppedal-Juvik)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Til erstatning for tema #64702:Følgjande tre vigsler skal ha funne stad i Bergen mellom 1930 og 1950:JUVIK, Jenny Konstance (1911) og EGELAND, Ragnvald J. (1905)JUVIK, Margit Ulrikke (1915) og MONSEN, Sverre (1914)OPPEDAL, Ida Andrine (1911) og NOSSEN, Asbjørn (1911)Eg er interessert i å få greie på:* Nøyaktige vigselsdatoar (og -stader)?* Fødestader for brudgommane og deira fulle namn (med farsnamn)?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

JUVIK, Jenny Konstance (1911) og EGELAND, Ragnvald J. (1905). Gift hos Byfogden i Bergen 30. okt. 1943. Han var styrmann.JUVIK, Margit Ulrikke (1915) og MONSEN, Sverre (1914). gift i årstad 2. mai 1936. han var Chauffør.OPPEDAL, Ida Andrine (1911) og NOSSEN, Asbjørn (1911). ikke nevnt i Bergen. Var i 1958 bosatt i Laksevåg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for interessante opplysningar!No ser eg at dei skanna vigslene i Årstad sluttar med 1935, so opphavet til Sverre Monsen er ukjent. Han er fødd 26.11.1914, men er det mogeleg å få greie på kvar han er fødd og kva far hans heitte?Likeins manglar eg opplysningar om Ragnvald J. Egeland. Han skal vera fødd 16.7.1905, truleg i Hardanger, men er det mogeleg å få greie på kvar han er fødd og kva far hans heitte?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.