Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#65060] Hermund Skjerven - olympisk deltakar i Stockholm 1912 - biografi?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Hermund Nilsson Skjerven, fødd i Hafslo i Sogn 27.10.1872, flytte kring 1906 til Austlandet, truleg til Bragernes (Drammen) og budde nok der då han i 1912 deltok i skyting ved olympiaden i Stockholm. Han var møbelsnikkar av yrke og busette seg sidan på Skillebekk ved Grorud, som skal ha høyrt til Nittedal prestegjeld på den tidi. Han skal vera avliden på Skillebekk i 1952 og vart gravlagd på Grorud, men eg finn han ikkje i DIS-Noreg sitt gravregister...Finst det biografiske opplysningar om dei norske olympiadeltakarane i Stockholm 1912 som kan fortelja oss litt meir om Hermund Skjerven?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Her noe om enkelte av deltakerne i skyting, men ingen Hermund Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Reidar Oddløkken

Fra boka Olympiske Sommerleker: Hermund Nilsson Skjerven, 1872 - 1952, Nr. 62 i armègevær under OL i Stockholm 1912, mvh Reidar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Eg oppdaga nettopp at eg har gløymt å takka Berit og Reidar for innleggi om Hermund Skjerven!Med dette er takken sendt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Reidar Oddløkken

Det går bra Lars, du takket jo på forhånd! Ellers alt bra i Oberbayern:-)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Takk Reidar; alt går etter måten bra i Oberbayern. Eg kan rapportera at eg i over 800 meters høgd, etter snøfall sist helg, no har strålande sol kvar dag med føhn og dagtemperaturar som nærmar seg 16-18 gradar!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.