Gå til innhold
Arkivverket

[#65187] Er det bygdebøker for Alvøy, Øygarden?


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

I så tilfelle trenger jeg hjelp med følgende familie: Markus Rasmussen og Anna Jonsdtr som fikk en datter Rangele der i 1755. Finner dem ikke under gifte i Askøy far 1743 til de fikk sitt første barn i 1752. Er interessert i all informasjon om dem.Se ellers denne tråden for mer informasjon: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk for svar, det ser ut for at folk derfra og har hatt kirkehandlinger på Askøy for deres datter ble døpt der (høgre side), det står tydelig et pigebarn fra Alvøen: Permanent sidelenke: LenkeMen det er mye mulig de har bodd der i kort tid og da er de vel kanskje ikke kommet med i bygdebøkene allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Her er to døypte i Askøy, men dei har ingen ting med Alvøy i Øygarden å gjera. Her er det snakk om Alvøen i ytre Laksevåg. Dette ekteparet er ikkje gifte i Askøy, og sidan dei ikkje har born i Askøy i perioden 1742-51, må dei vera tilflyttarar. Han er kypper/bokker/tønnemaker, og har truleg tent hjå Fasmer i Alvøen.,,Markus,Rasmussen,kyper Alvøyen,,,,,Anne Jensdtr,,,,,Anna Maria,1010,,1751,,Markus,Rasmussen,Alvøyen,,,,,Anne Jensdtr,,,,,Ragnilde,0104,,1755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk skal du ha for det, da fortsetter jeg i den andre tråden for ellers blir det dobbelt opp. Da er det nok bare jeg som ikke har god nok kjennskap her. Synest jo at det var litt rart da ... Da har vi dem i denne tråden: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk Bjørn, men som sagt har jeg dette i den andre tråden. Det var fordi jeg trodde de hadde bodd i Øygarden jeg satte opp denne-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.