Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

[#65206] to skifter: Ragnilde Markusdtr Tormodsæter, Føyen 1824-1828

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Ragnilde Markusdtr Mørckman Tormodsæter Føyen 89 A.d.3a 1824-1828. Skiftet er begynt 22. nov. 1824, og døde 4. feb. 1825. Hun etterlot seg enkemann Hans Christian Mørkckman, og barna 1) Hans Christian Aandenæs, 29 Anna Maria, g.m. Erik Danielsen Aandenæs, 3) Ingeborg Marie, død, men etterlatt seg datteren Ingeborg Marie Nilsdatter, 6 år, formynder Nils Ommundsen Stoutland, og 4) Marie 'Mørkmandsdatter', g.m. Ommund Aanensen Hovland.Hans Kristian Mørckman Aadenes Føyen 68b,90 A.d.3a 1824-1828. Begynt 11. des. 1824, og sluttet 5. februar 1825, enke Anna Danielsdatter og barna Daniel Hansen, 5 3/4 år, formynder Thor Danielsen Aandenes, og Ragnilde Marie, 1 1/2 år, formynder Erik Danielsen Aandenes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk skal du ha.mvh Kjellaug R.P.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kariann Helland Johannessen

Se her på 17588 for faren til Ragnilde. Mvh Kariann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

Kjellaug, jeg får feilmelding på epost til deg. Betyr det at du ikke fikk sending fra meg 15.12.?Mvh Arnfrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er den andre som sier det. Har ikke fått noe fra deg.Dersom du får feilmelding igjen, prøv: kellypetit@hotmail.comMen nå skal jeg på 'job' hele kvelden, foreldremøte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til Kariann, det overså jeg! Skal sjekke dette siden og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.