Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Solveig Kristine Westgård

[#65249] Til dere alle.

Recommended Posts

Gjest Solveig Kristine Westgård

Jeg sender en julehilsen til dere alle der ute på forumet. Ønsker dere en fredfull og koselig jul,og et nytt godt og bra år.Jeg takker for all den fantastiske hjelpa jeg har fått av mange av dere i løpet av året. Har fått svar på mye,og mange brikker har falt på plass. Tusen takk for hjelpa. GOD JUL. MVH Solveig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Thorbjørn Granlund

Hei. Jeg henger meg på, og ønsker alle en Riktig God Jul- Thorbjørn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Hei! Jeg ønsker alle i forumet en fin og fredelig jul.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Heljar Westlie

JEG ØNSKER ALLE PÅ FORUMET EN GOD JUL OG GODT NYTTÅR!TAKK FOR ALL HJELP DERE HAR GITT MEG DETTE ÅRET!MVH heljar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Geir Bjernes

En riktig god jul og et enda bedre nytt år til dere alle sammen på dette forumet! Og hjertelig takk for all den fine hjelpen jeg har fått hos dere, mange 'tunge' brikker er falt på plass!Mvh Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Riktig god jul og godt nyttår ønsker jeg også !Takker for hyggelige debatter i året som gikk!Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Koselig julefeiring og gode dager i 2009 ønsker jeg dere alle! Takk også til alle dere som har hjulpet meg med alle mine spørsmål! Juleklem fra Hilde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Karin Kringberg

Riktig god jul og et godt nytt år!Og tusen takk for all god hjelp og for mange lærerike temaer!Mvh Anne Karin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Liv Christin Markussen

En riktig god jul og et godt nyttår til alle sammen. Tusen takk for all hjelp og all kunnskap som dere er villige til å dele :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

2008 var året då eg tok opp igjen slektsgranskinga og oppdaga dette forumet her. Det har vorte mange artige stunder.God jul til alle som har hjelpt meg, og til alle eg har fått hjelpe! Godt år til alle slektsnysgjerrige!Helsing Torodd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Lise Hovdal

God jul til alle som leser dette fra meg også. Tusen takk til alle som har vært meg til hjelp med slektsforskningen dette året, takk for interessante temaer og all lærdom jeg har fått. Blir her i Sandnessjøen i julen, og regner med å holde på en god del med slektsforskningen. Så det dukker nok opp noen spørsmål herfra på Digitalarkivet i løpet av julen. Nå er dere advart. :o)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell-Erik Andal

GOD JUL FRA MEG OGSÅ, HÅPER PÅ ET GODT NYTT SLEKTSÅR

bilete6069.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.