Gå til innhold
Arkivverket

[#65251] Descendants of Knut Andreas Benjaminsen (f. 1875 på Brennes)

Gjest Kristen Åkre
 Del

Gjest Kristen Åkre

Does anyone know (of) the descendants of Knut Andreas Benjaminsen's (f. 1875 at Brennes in Rødøy) children or grandchildren? My wife's grandmother was a half-sister to Knut, and therefore an aunt to his children. We would like to try and establish contact with someone in Norway, as my wife's grandmother lost contact after she emigrated to the US in 1901/2. This is all I have found out on Knut's children:1. Torolf Pareli, f. 31/5-1910 på Gjæsøy;2. Arne Bernhof Zahl, f. 7/12-1911 på Gjæsøy;3. Magnus Kaurin, f. 13/3-1913 på Gjæsøy;4. Gudrun Johanne, f. 9/7-1914 på Gjæsøy.As far as I know, that data is accurate from what I found in the church records. If anyone knows of someone we can contact, we would really appreciate it.Mange takk på forhånd! Kristen Åkre, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.