Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#65300] Hvem var Karoline Elise Jørgensen (gift navn?) f. 1897

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Jeg vet ikke pikenavnet hennes , men finner en Karoline Elise Jørgensen f. 15 - 6 -1897 , D. 22-12- 1880. begravet på Tilfredshet kirkegård, Tronheim , Oslo Domkirke. Id nr. 1045548 på DIS Gravminner.Mulig du får dette fram ved å dobbeltklikke på lenken her:LenkeOm det ikke går, så bare søker du på Jørgensen, etternavn , pluss fornavn, så vil du finne henne.Muligens finner du ektemannen Aksel også gravlagt i Trondheim.Kan se i 1900-tellingen om jeg finner henne som barn i Finnmark?Mvh. Gunn

Gjest Gunn Huglen

Vel, i Alta finnes det faktisk to damer som kan passe med fornavn og alder: Lenkelenken la jeg til den som var oppført nærmest i alder.Mvh. Gunn.Kan hende vi kan finne rett fødselsdato i kirkebok for Alta til disse kandidatene?Mvh. Gunn

Gjest Gunn Huglen

Tja, nå er jeg litt usikker på om noen av disse Elise Karoliener i Alta er den du leter etter.Dette er kirkeboka til hun som het Andersen. Se nr. 23, 1898: LenkeDen andre fant jeg døpt 1897 men fødselsåret stemte ikke helt dessverre.Du får ta en titt på om du kjenner igjen noen navn , som kan ha vært oppkalling av barn?Lykke til med letingen.Mvh. Gunn

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.