Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Tom Askerøi

[#65410] Har fått fil i WinFamily3. Noen som kan gjøre den om til en GEDCOM-fil?

Recommended Posts

Gjest Tom Askerøi

HeiJeg har forsket i mer enn ti år på min farmors familie, Pape. Og nå har jeg kommet i kontakt med en slektning som har sendt meg sin database over samme familie i WinFamily3-format. Dessverre kan jeg ikke lese den da jeg selv arbeider i Family Tree Maker.Er det noen som arbeider i WinFamily3 som kunne tenke seg å 'oversette' filen til GEDCOM (eller for den saks skyld til FTM) for meg slik at jeg kan lese den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørnar Iversen

Jeg har ikke Win family, men FTM. hvis du sender gedcom kan jeg konvertere til FTM. biverse@broadpark.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell-Arne Mellum

Hei, så gamle slektsfiler går ikke automatisk å åpne i winfamily 7.Jeg har Winfamily 4, 5 og 6. Kan sannsynligvis få åpnet den i nr. 4 og via de andre konvertere den til en gedcom.fil som kan importeres i slektsprogrammet ditt.Send den til meg og jeg kan gjøre et forsøk.Min mail er kjellikk(A)hotmail.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tom Askerøi

Hei Kjell-ArneJeg har sendt deg det jeg har oppfattet som filen. I tilfelle jeg har misforstått videresendte jeg også hele mail'en...I største spenning avventer jeg på om du klarer dette.Uansett: 1000 TAKK for forsøket !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell-Arne Mellum

Oppdrag utført. Vellykket.MvhKjell-Arne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.