Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#65446] Myhre fra Notodden

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Hei igjen, Kikki!Kan du gi noen flere opplysninger her om vielsesdato , sted , din mormors søsters navn osv. Skal gjerne prøve å hjelpe deg med søk, men trenger noen holdepunkter.Har funnet Myhregårder i Bø i Telemark, men vet ikke om Myhre-navnet stammer derfra?Mvh. Gunn

Gjest Gunn Huglen

Eneste Henry Havorsen jeg finner i Telemark / Vestfold området som kalles Henry Halvorsen i 1900 er denne karen, men det blir nok bare ren gjetting her, for noen med etternavn Myhre/Myre i varianter som passer i bildet her har jeg ikke greid å lokalisere?LenkeGunn

Gjest Gunn Huglen

Nå fant jeg faktisk en Henry Myhre nevnt i dette dokumentet fra krigens dage, Porsgrunn.LenkeLaborant ved Eidanger salpeterfabrikk. Vet jo ikke om han kan ha noe med den Henry Myhre du etterlyser her å gjøre, men tenkte du kunne kikke på dette?Mvh. Gunn

Gjest Kikki Brill

god jul til dere begge. Ja, Einar Stensholt og Henry Myhre nevnt i dokumentet er mine, Einar er morfar, Henry hans svoger. Elsa og Henry giftet seg etter krigen i 46 som du ser i vedlagte fil. Da har jeg jo fått noen spor da, så flott! Nå skal jeg gå inn og se.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.