Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Unni Lauvås

[#65521] Hvor finner jeg Brita?

Recommended Posts

Gjest Unni Lauvås

I bb for Ulvik under bruk nr 6, Bagne står Sylfest (Sølfest) Olson Bagne f 1893 Lenke gift 1921 med Brita Åmundsdtr Bu f 1901 fra Mælen. Noen som vet hvor dette er? Hun skal være f 5. juni.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

I 1900 finner jeg en gård som heter Mælen i Jondalen, Strandebarm prestegjeld. Der bor Ommund Sjursen med kone og to barn LenkeKanskje noe å sjekke?Grethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Nei men huff da. Det var 1865-tellingen jeg la ut.Grethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gro Berit Sternang

På garden Bu i Ullensvang er det en Aamund Knutson (1900), kan dette være faren tru? LenkeGro Berit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Lurer på om denne personen kan være faren siden det sto Bu etter navnet hennes Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Unni Lauvås

Sylfest og Brita er ikke gift når de får sitt første barn Lenke Nr 1 i 1921, men gifter seg etterpå. Dette er min svogers bestemor, men de vet ingenting utenom fødtdato og død dato.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jon Erik Berg-Hansen

Oddmun/Ommun Halldorsen Bu gifter seg:Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jon Erik Berg-Hansen

Nei, dette ble helt feil! Nå tar jeg kvelden!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Unni Lauvås

Får se nærmere på de opplysningene i morgen, skal TIDLIG opp å kjøre buss. Takker for hjelpen sålangt, og ha en fortsatt god jul.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristinn Hegna

Godt gjort - jeg fant ham i FT 1900 [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=16&filnamn=f01233&gardpostnr=216&personpostnr=1174&merk=1174#ovre>Lenke og 3 barn i kirkebokaEn sønn i 1900 Hordaland fylke, Ulvik i Ulvik, Ministerialbok nr. B 2 (1898-1924), Fødte og døpte 1900, side 11. Permanent sidelenke: LenkeEn sønn i1903 Hordaland fylke, Ulvik i Ulvik, Ministerialbok nr. B 2 (1898-1924), Fødte og døpte 1903, side 20. Permanent sidelenke: Lenkeog Datter i 1908 Hordaland fylke, Ulvik i Ulvik, Ministerialbok nr. B 2 (1898-1924), Fødte og døpte 1908, side 35. Permanent sidelenke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristinn Hegna

Her er vel faren til Brita i Hordaland fylke, Eidfjord i Ullensvang, Klokkerbok nr. C 2 (1871-1899), Fødte og døpte 1874, side 13. Permanent sidelenke: Lenke , nummer 14 på sidenK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Unni Lauvås

Takk for hjelpen. Da har jeg fått den opplysningen jeg trengte og mer til :) Da er det bare giftermålet mellom Sylfest og Brita jeg trenger, men det er ikke lagt ut enda ser jeg, stopper på 1919.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Flere som forsker på samme familie?Fra Dis Norge,slektsforum: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.