Gå til innhold
Arkivverket

[#65524] USA; Østen Østensen (Osten Ostenson)


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Hei,Kan noen være behjelpelig med å gjøre noen oppslag for meg på Ancestry. I IOWA og i MINNESOTA er der Osten Ostenson i 1880 og 1885 f ca 1822. Kan noen gjøre oppslag på dem, evt andre oppslag dere finner som aktuelle kandidater til den jeg søker: Østen Østensen (Espegjel(-et)) f i Fjaler, SF, 23.4.1821, bosatt i Bergen som ugift i 1865?----Minnesota Territorial and State Censuses, 1849-1905 1880sName: Osten OstensonBirth: abt 1822 - locationResidence: date - location, Goodhue----Iowa State Census Collection, 1836-1925 1880sName: Osten OstensonBirth: abt 1822 - locationResidence: 1885 - location, Winnebago, Iowa----Iowa State Census 1885 1880sName: Osten OstensonBirth: abt 1822 - NorwayResidence: 1885 - city, Winnebago, IAMed vennlig hilsen Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Da er han i Minnesota sjekket ut. Det var ikke han fordi han fikk en datter i Minnesota ca 1862, mens 'min' Østen fortsatt var i Bergen, Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.