Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Knut Resvoll

[#65658] slektsgranskning i fra vågå

Recommended Posts

Gjest Knut Resvoll

Jeg vet at min slekt på min bestefars side kommer i fra Vågå. Min bestefar het Alf Resvoll og ble født i Sarpsborg i 1889. Hans far het Fridtjof Julius Pedersen og var tollkontrollør og styrer der. Fridtjof ble født 20/6-1858 og døde den 2/1-1897 av giktfeber. Min oldemor på farsiden het Bertha Oline f. Johnsen, hun giftet seg med Julius og fikk fire barn. Når Fridtjof døde i 1897 giftet hun seg på nytt noen år etterpå Ingvard Narcissus Berner Sverdrup som ble født den 24/12-i Bindalen. Ingvard er også i slekt med Sverdrup familien i Kritiansund-N.Vennlig hilsen Knut Resvoll min e-post er k-resvol@onlne.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørg Hukkelberg

HeiHvor langt tilbake må vi for å leite i Vågå? Er det Fridtjof eller Bertha som stammer derfra? Veit du ev. hvor de er født? Har vansker med å finne noen av dem i FT. Alt jeg finner er Alf sin dåp. Har du lenker til FT eller kirkebøker på noen av dem?MVH Bjørg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kai M Kveum

Det er ei Bertha Oline Johnsen på denne lenken: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Konfirmasjonen til Fridtjof Julius Pedersen(nr 6,1872): Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Fridtjof Julius ble døpt 29 aug 1858, i Vår Frue kirke i Trondheim: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Foreldrene til Fridtjof Julius giftet seg i Vår Frue 7 juni 1849(nr 27 )Begge var fra Vågå. Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kai M Kveum

Beklager lenken i mitt innlegg. Gikk et skritt for langt i kopieringen. Håper denne lenken blir bedre: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aud Sandbu

Se tema nr. 61798: Lenke Resvoll&nr=2&antinnlegg=10&startnr=&antall=&spraak=#anker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.