Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jan Erik Hansen

[#65810] Oversettelse Mandal 1773

Recommended Posts

Gjest Jan Erik Hansen

HeiHva heter faren til Jens, døpt tredje nederst på høyre side. På forhånd takk for hjelpen.Lenke Jan Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Foreldrene var Hans Gundersøn paa Malmøe og Kirsten Jensdatter.Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Etternavnet tror jeg er Gunderson, men fornavnet var ikke lett å tyde. Kan hende folketellingen 1801 kan gi svaret?Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her fant jeg dåpen i denne kilden; LenkeMvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Jan Erik hadde jo allerede funnet dåpen i kirkeboka??Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Ja, men navnet var litt lettere å lese her.Lurer på om dette kan være faren som enkemann hos en annen sønn i 1801?LenkeMvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald Søren Storaker

Bernt Gunder Hansen (10) på Malmø i FT-1801 er min t-oldefar, og Hans Gundersen (67) er min ttt-oldefar [url="http://gw1.geneanet.org/index.php3?b=hasto〈=en;iz=26;p=hans;n=undal>Lenke . Eg trur det må vere feil etternavn på mor ved dåpen til Jens i 1773. Det skal vere Kirsten Fredriksdatter. Ho var datter til Fredrik Jensen Øya. Vielse i Holum 1758, Hans Gundersen Undal og Kirsten Fredriksdatter Øya. LenkeKirsten blei begravt ved Mandal kirke 15. mai 1773

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.