Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

[#66061] Kringkastningsjef Olav Midttun f 1883

Recommended Posts

*** Olav hadde ei syster Maria f 1885 - gift Henriksbø som budde i Treungen. Er Mauranger og Kvinherad stader som dei kom frå ? Foreldre og sysken mm er nesten aldri nevnt når det er tale om kjende personar. Vi er vel i fåtall som er interessera i slikt. *** mvh kse ***

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnulf Pedersen

Faren til Olav Midttun var Jørgen Lasseson Indre Midttun fra Gulen i Sogn, mens moren het Marta Øvrehus. mvh Arnulf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arne Gjerstad

Hei.Foreldra til Olav Midttun var Jørgen Larsson Midttun 1855- frå Eivindvik i Gulen og Marta Gitlesdtr. Øvrehus 1847- frå Mauranger i Kvinnherad. Far til Olav kom til Mauranger som lærar og kyrkjesongar.Olav hadde syskjena: Lidvard 1879, Arendal, Gisle 1881, Marie 1884, Jørund 1887, Telemark, Borghild, Arendal.Arne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arne Gjerstad

Det føregåande inlegget mitt var henta frå bygdebok for Kvinnherad bd. II.Arne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*** 1000 takk til Arne og Arnulf - der fekk eg det eg trong - verre var det ikkje - *** mvh kse ***

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.