Gå til innhold
Arkivverket

[#66110] Kirkebøker for Kirkenes?


Gjest Kikki Brill
 Del

Recommended Posts

Gjest Jostein Bø

Då eg leitte etter slekt i Kirkenes, fann eg dei under kyrkjeboka for Vadsø og trur det var Vadsø landssokn. Såg iallefall at det var mange frå Kirkenes der.Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Villy Ovesen

Sør-Varanger ble eget sogn under Vadsø prestegjeld, etter at den første kirken sto ferdig i 1862. I 1864 ble Sør-Varanger eget prestegjeld, kirkebøker for Sør-Varanger finnes fra 1863. Før det tilhørte Sør-Varanger Vadsø landsogn (kirkebøker finnes for Vadsø landsogn 1843-1863, mangler for perioden 1839-1843). Før 1839 lå Sør-Varanger under Vadsø prestegjeld og kirkebøker for Vadsø finnes iallfall tilbake til 1764.Dåpen til Olga Marie Roll finner du forøvrig her: LenkeOdd Villy Ovesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikki Brill

Dette var jo flott! Da har jeg et spor å lete etter. Er kona til min oldemors bror du har funnet lenke til. Takk til begge gentlemen for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.