Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#66176] Visningsfeil ved søking i folketellingene 1865, 1875 og 1900?

Recommended Posts

Gjest Kari Larsen

Når jeg har søkt, kan jeg peke på lenken helt til venstre i listen over resultater. Da vil det komme opp et flagg, som jeg trodde skulle si noe om innholdet i denne linjen. Men dette flagget er likt for alle de 10 personene i listen, så det stemmer jo ikke. Skal det være slik?I 1801-tellingen mangler visst dette flagget.

Gjest Kari Larsen

Nummeret i første kolonne er en lenke som du kan klikke på for å få opp mer info nedenfor på listen. Hvis du i stedet for å klikke bare holder pekeren over lenken, kommer det opp et flagg. Gjeder bestandig. Her er et tilfeldig eksempel etter at jeg har klikket på lenken: LenkeDu kan fortsatt se flagget hvis du holder pekeren over en av lenkene i den øverste delen av bildet.

Gjest Jan Oldervoll

Kari har heilt rett, både at det var der og at det var feil. Det er no fjerna. Grunn? I søkelista for personar er det no teke med informasjon om garden/huset personen bur på. Dermed er ikkje den skjulte informasjonen naudsynt lenger.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.