Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Ole-Jacob Jorsett

[#66320] Ole Larsen gift med Anne Margrete Schacht

Recommended Posts

Gjest Ole-Jacob Jorsett

1804 ble de gift i Garnisonsmenigheten og fikk 1806 Maria Wilhelmina - som siden overok Røsrud på Hurdal. I 1808 dør en Ole Larsen 32 år gammel - i 1776 blir en Ole Larsen født i Nannestad.. Er det han?? Jeg har tidligere latt meg lure av 'slektstavler' jeg har arvet - kan noen hjelpe med den rette Ole Larsen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Deres første barn, nederst venstre side Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

I all hast, Anne Margrethe Schacht ble født på Ladegaardsøen (Bygdøy) i 1781, du finner henne døpt i Aker 12.04. Foreldre gartner, senere portner på Tukthuset i Christiania, Christian Henrich Schacht og Marthe Uldrichsdatter, Du finner henne i FT 1801 i Grønlands Storgade 10 i Aker. Flere søsken. Mulig jeg har en del om Ole Larsen også, men ikke for hånden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Lund

Takk til Geir - har alt om Anne Margrete - men ønsker mer om Ole Larsen. Please.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ole-Jacob Jorsett

Jeg husker det Ronny - prøver igjen å finne hans oppr. Berit (Lund) og jeg søker blant de 14 som finnes i 1901..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.