Gå til innhold
Arkivverket

[#66450] Tyding av kirkebokside


Gjest Inger-Marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Jeg lurer på om noen kan tyde hva det står om Harald Johansen Sundseth og Marie Hansen.Lysninger 1919 - 1945 Notodden i Telemark, folio 40, nr. 2.Det jeg trenger tydet er kolonnene 5, 11 og 12. Lenkene virker dessverre ikke.Håper noen kan hjelpe meg!Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad
LenkeKolonne 5: Han: Elektriker Hun: HushjelpKolonne 11: (Hans) Far Johan Sundseth Snekker, N.odden (Hennes) Far Peder Hansen Skiperiarb. N.oddenNoen kolonne 12 kan ikke jeg se.Mvh Else B.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Erik Berg-Hansen

Kolonne 5: Han oppholdt seg i Andebu. Bosted Industrigt.11. Notodden. Konf. Notodden 1918. Hun oppholdt seg i ---- foss. Bosted Tele--- 32 Notodden. Konfirmert Notodden 1921.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Hjertlig takk for hjelpen.Selvsagt hadde jeg skrevet feil kolonnenummere. Kolonne 12 skulle vært kolonne 10.Med vennlig hilsen Inger Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.