Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Berit Snarberg

[#66860] Oldemor hvor ble hun født?

Recommended Posts

Gjest Berit Snarberg

Kan noen hjelpe.....Leiter etter min oldemor Johanne Elisabeth Aasmundsen f:23.08.1879 d:17.06.1957 ble borgerlig gift med Carl Richard Snarberg 21 mars 1898 bodde på Damsgaard/askøy sokn men hvor kom hun fra,jeg er fullstendig fastkjørt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arne B. Kristiansen

I hendhold til folketellingen for 1900 så er hun født i tellingskretsen (t) og er dermed født på Askøy. Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Her står det at hun er født på tellestedet, som er AskøyLenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Ove Wangensteen

Hun er nederst her, og Carsten har funnet den riktige. Hun ble døpt på Laksevåg: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Fødselsdato på gravstein er også 28/3-1879 (DIS gravminner)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Snarberg

sier tusen takk for flott hjelp. har klart å finne tilbake til johanne aasmundsens oldeforeldre på farsiden,men underveis kom jeg til at hennes far osmund sørensen må ha vært gift 2 ganger.Første kone Johanne Jansdatter og siden med Sara Gabrielsdatter f i 1842 henne finner jeg ikke på folketellingene om noen fortsatt kan hjelpe er jeg takknemlig,,,,,har også leitet i kirkebøkene men så langt uten napp.viste seg at aasmundsen skrives på flere måter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.