Gå til innhold
Arkivverket

[#67022] Oppslag i Bygdebok for Furnes

Gjest per evensen
 Del

Recommended Posts

Gjest per evensen

Har noen anledning til å slå opp i bind I ? Jeg söker etter opplysninger om Niels Larsen Furnes og hustru Elen Mikkelsdatter. De hadde bla sönnen Jacob Nielsen,f 8/4 1693,d 25/10 1741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Bengt E. Vesthagen

Hvor har du opplysningene dine fra? Så vidt jeg kan se i kirkeboka så er det ingen Jacob Nielsen som er født i Furnes/Vang på gjeldende tidspunkt. Heller ikke som død i 1741.Mvh Bengt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest per evensen

Jeg vet at Niels var klokker i Furnes.Han var f. i juni 1664 og ble begravet i Furnes kirke 17/5 1718. Elen ble begravet i samme kirke 29/3 1718 Kilde: Kirkebok for Vang i Hedmark. Alle opplysninger om Niels og Elen av interesse.Mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest per evensen

Jeg vet at Niels var klokker i Furnes. Han var f.i juni 1664 og ble begravet i Furnes kirke 17/5 1718 Elen ble begravet i samme kirke 29/3 1718 Kilde: Kirkebok for Vang i Hedmark. Alle opplysninger om Niels og Elen Av interesse.Mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.