Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#67428] Tydning af fødsel i Eidsberg 1823

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Tja, jeg vet ikke om dette kan være en mulig kandidat?Her passer fars navn, sønn Anders Olsen, ( litt vel stort avvik i alder)Mor i så fall litt feil i fornavnet?Plassen vel mulig?LenkeDet er vel kan hende en bedre kandidat enn i innlegg 100?Berg er vel litt vel langt unna:-)Pussig at det skal være så vankelig å finne Anders Olsen i 1801??Mvh. Gunn

Gjest Bjarne Andersen

Hej med jerSå er jeg kommet fra arbejde og glæder mig altid til at komme ind for at kigge her :-) Nogle virkelige interessante dokumenter du har fundet her - helt utrolig. Det må da også være sjovt når du nu selv har leget og boet på nogle af disse gårde :-)) Ja du har et Gunn, det er ikke sådan at finde noget om Anders Olsen og hans forældreMvh. Bjarne

Gjest Gunn Huglen

Her fant jeg den Anders Olsen fra 1801-telling Torp Trømborg. Se 2 s. dåp 57:Anders dpt 22 jun , far Ole Andersen , mor Birthe Thorsdatter . LenkeDa er vel dette ikke den rett Anders?Alder og navn på foreldre stemmer med 1801-telling, men passer ikke da på den forrige som ble konfirmert på Lytomt. Han skulle være f. ca 1793. ( Prøving og feiling :-) ) Mvh. Gunn

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.