Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Leif Salicath

[#67635] Hva er navnet 'Lila' brukt som kallenavn for - Sverige ?

Recommended Posts

Guest Leif Salicath

Jeg leter etter en person som i 1989 var anhørig for en grav i Stockholm. Jeg har etternavnet også, men fornavnet er Lila og jeg står fast når dette kanskje/trolig er et kallenavn.Forslag ?

Guest Niels Hegge

Lila kan brukes som dimunitiv form, som lille nn. Ellers er det eneste jeg kan tenke meg at det kan være kallenavn for Lillian som er et ganske vanlig navn her.Du kan også sende meg en e-post med adresse mitt fornavn@etternavn.se . Jeg kan ikke love noe resultat, men det er kanskje enklere å søke herfra.MvhNiels

Guest Leif Salicath

Hei Niels.Tusen takk for det.mvh Leif

Guest Cathrin Jegersberg

Hei. Min mor er halvt svensk og hun kalles 'Lillan', et ganske vanlig kjælenavn i Sverige. Det samme som Vesla i Norge.Cathrin

Guest Bjørn Gunnar Lindalen

Jeg hadde en tante som ble kalt for Lilla. Hun var døpt Linea.

Guest Leif Salicath

Hei Cathrin og Bjørn Gunnar.Alle forslag mottas med takk. Jeg har faktisk et par slektninger i USA som heter Lilla, men det hjelper ikke her.Problemet er at Lila ikke kan være det navn hun er kjent under i offisielle registre. Alle fornavn på L (og etternavnet er Fryxell) kan være interessante.mvh Leif

Guest Elin H. Skibenes

Her er dei som sto i den svenske telefonkatalogen: Lenke

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.