Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Gunnar Andre Myhre

[#67817] Christopher Johnsen husfader og selveier på Leervig, Hitra ft.1865

Recommended Posts

Guest Gunnar Andre Myhre

Hei Bjørg.Takk for dette. Har sjekket det ut, men Christopher er ikke rett person. Han finnes på Leervik i Sletten sogn. men takk likevell.Gunnar Andre

Guest Berit Knudsen

Du har bare lagt inn to lenker til Johan Peter i 1865. Her er vel Christopher du lurer på i 1865 Lenke

Guest Berit Knudsen

De er nok ikke brødre. Vielsen til Christopher Johansen (Leervig) Lenke Og han ble f/dpt.21/4-18/5 1834 Hitra, Johan Enoksen - Beret Christophersdatter.

Guest Gunnar Andre Myhre

Hei Berit. Som du ser av innlegg 3, fant jeg broren på en annen Leervig. Lenke Da min tippoldefar med fam. oppholdt seg på den første gården trodde jeg at det var en kobbling, men akk ei. Men nå er det oppklart.Gunnar Andre

Guest Berit Knudsen

Er du sikker på at det er oppklart? Vi har funnet 2 forskjellige Christopher på Leervig. Den jeg fant var jo feil, ,en din passer jo i alder.

Guest Berit Knudsen

Vielsen til Christoffer og Stina som var på den Leervig du har funnet i 1865 nr.20 Lenke

Guest Gunnar Andre Myhre

Hei Berit. Den siste er korekt. Den andre hadde et annet farsnavn, og passet ikke i alder. Men det gjør denne både i alder og navn.Gunnar Andre.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.