Gå til innhold
Arkivverket

[#67970] Tyding av dødsfall i Genline ifra 1814 i Blekinge


Gjest Hans Petter Engh
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Petter Engh

Hei!Jeg søker hjelp til å tyde skriften ved dødsfall datert 21. november i 1814 i Hällaryd fs. i BlekingeFor meg ser det ut slik: Innhysta ??????? och kanikas Scholm. Thode ??? ??? Tresum, dog d. 15 December af ????? ????? 73.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Petter Engh

Jeg glemte å se på oppslagsnummer i Genline, men det er raskt å finne dødsfallene, som kommer etter fødsler. Jeg tror vigsler(copulerede) kommer sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulla Bagge

Gid 1756.9.23100 visar döda november 1814, men där finns bara datumen 20 och 27.Har kollat Arkiv Digital, som är mer lättläst också men ser ingen som stämmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Fjellbu

Her ble det en dobbel en :)Jeg ser nå at den 21 som er nevnt er i december, det må da ha vært en skrivefeil i første innlegg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Petter Engh

Takk for hjelp så langt. Saken er besvart i Anabytarforum og jeg bommet fullstendig i mitt tydende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.