Gå til innhold
Arkivverket

[#67986] Martha Charlotte Dahl f.Johansen


Gjest Johnny Berntsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Kom til å tenkja på ein ting, då du var i kontakt med Statsakivet, oppgav du den datoen som er merknaden ved dødsregistreringa til fyrste kona til Levi?For at dei kunne sjå etter hos byfogden, altså.Det er vel ikkje usannsynleg at dei gifta seg der, ho var jo ganske høygravid, vigd i august, og barnet fødd i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Dersom du legg ut e-post adressa di, så skal eg senda deg meir opplysningar (ikkje noko revolusjonerande, men..)om syskena til Carl Åsmund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Har funne opphavet til Martha Charlotte!Ho vart f. i Vemundvik! det er ein del av Namsos idag, men ikkje i 1865 eller 1900, her er far i FT1865:[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=23&filnamn=f61745&gardpostnr=111&personpostnr=680&merk=680#ovre>LenkeFar med kone nr.?, iallfall er han ca.40 år eldre enn mora til Marthe Ch. FT1900:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Den Marie som du ser inne på same lenka som Martha er å finna (FT1900), er vel systra som du kallar Mari?Det er så utruleg komplisert når ikkje krk.bøkene for området er blitt scanna og lagt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johnny Berntsen

Hei Mariann! Jeg må bare få si at jeg er utrolig takknemlig for den hjelpen du har gitt oss med å finne Martha Charlotte og jeg skal hilse så mye fra hennes barnebarn. Som jeg fortalte deg så kan jeg ikke sitte så mye ved PC for tiden men jeg er innom og leser mailen innimellom. Ser du har mere om barna hennes også og vi er selvfølgelig interessert i alt du har funnet. Mailadressen min er: johnny_berntsen@hotmail.com. Nok en gang tusen takk for utrolig god hjelp. Mvh. Johnny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kjempegøy at eg fant ut av det, det var ikkje lett, men jo meir vanskeleg det blir, jo meir iver for å finna ut av det :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.