Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Truls Olsen

[#68026] Lars Larsen Andfjeldnæs, Rana - kan noen hjelpe meg å tyde?

Recommended Posts

Guest Truls Olsen

Lars Larsens dåp finner jeg her (Nr 15):LenkeKan noen hjelpe meg å tyde hva som står ang foreldre, bopæl, faddere. Er litt usikker på om jeg har tydet det riktig.

Guest Berit Knudsen

Her blir det mye gjetting.Lars Larsen f.24/9 1823, hj.dpt.26/9, i krk. 7/3 1824. Foreldre: Lars Andersen Krogstrand og Ane Abeline Hendriksdt., Bruker jord. Faddere: Birthe/Berthe/Benthe? Olsdt. Jertaas(Hiertaas)?, Karen? Hendriksdt. S---aas?, Olina E.... Krogstrand, Michel Greg.. ...., Jens Thomas ..., Holger Elias. nedre Jertaas? Kanskje noen andre klarer å fylle inn alt som mangler.

Guest Geir Bjernes

Et godt forsøk, Berit! Nå kommer mitt forslag: Forældrene Lars Anderss Krogstrand og hustr Ane Abelune Anders Dat. Bruger Jord.Faddere: Bereth Ols Dat Jertaas, Karen Henriks Dat Skonseng, Oline Erichs Dat Krogstrand, Mikel Grægss Stubforsmo, Jens Thomess Jertaas, Holger Eliass Neder Jertaas.Mvh Geir

Guest Truls Olsen

Tusen takk skal dere ha begge to.mvh Truls

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.