Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Inger-Marie Næsset

[#68093] Tyding av kirkebokside

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Kan noen hjelpe meg å tyde navnet på moren til Harry Melvin Johansen?Lenke Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell Lauritzen

Grohsmann. (Du finner moren som konfirmant nr 44, 3. okt. 1915, Ås)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen hjertelig takk for hjelpen.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arne Solås

Det er kanskje hun som bor her sammen med sin mor:Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Takker for hjelpen.Nå lurer jeg veldig på hvordan sønnen til Gudrun Josefine kan ha etternavnet Johansen og jeg tror også at Gudrun Josefine heter Johansen når hun dør. Jeg tror jeg har funnet henne som død i Vestby i 2001 på dis-gravminner.Lenke til Harry Malvin: LenkeDersom noen kan hjelpe meg videre så blir jeg kjempeglad.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Nyløkken

Her er lysning for giftemål til Gudrun Josefine i 1922. Hun gifter seg med Johan Julius Johansen, og derfor kommer 'johansen-navnet' inn. Han adopterer kanskje hennes sønn Harry Malvin og derfor tar han også navnet Johansen. Se nr 7 i Lysningsprotokoll nr. 1 (1919-1946), Lysninger 1922, side 7.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3292&idx_id=3292&uid=ny&idx_side=-10>Lenke Permanent bildelenke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Nyløkken

Rettelse: Johan Julius er fra Rødenes i Østfold.Vi finner han vel her i FT 1900: Lenke/S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen hjertelig takk!Dette var jo helt fantastisk. Hadde aldri klart dette på egenhånd. Harry Malvin var gift med min fars kusine.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.