Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Solveig Hanssen

[#68461] Håp om hjelp til tyding av dåp i Borge 1806 (Østfold)

Recommended Posts

Gjest Solveig Hanssen

Kan noen hjelpe meg med å tyde ordene mellom døpt og barnefarens navn, samt etternavnet til 3. fadder?Vedr dåpen mener jeg det står: '29 juni i Borge døpt ? ? barn? Gunder Hansen og Mari Mathisd. Lisbeth. Fadd. Grete Moum og Marthe Tofteberg. Christen ?. Lars Gundertorp og Peer Tofteberg'. Nr 12 (høyre side) Permanent sidelenke: LenkeMvh Solveig Hanssen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rolf Sverre Alsos

No13 dj 29 Junij i Borge döbt Gaardmd (md=mand)Gunder Hanss Moum og Mari Mathisd(atter) Søn: Jens Fadd: Pernille Moum og Ingebor Tofteberg, Peer Moum Ole L...bach og Svend Borge. NB en tvilling. Indl(ed): 8 SønTvillingen står på neste side: No12 dj 29 Junij i Borge döbt tvilling barnet til Gunder Hansen og Mari Mathisd Lispeth Fadd: Grethe Moum og Marthe Tofteberg Christen Hijstad(?) Lars Gundertorp og Peer ToftebergTo av gårdsnavnene har jeg ikke lokalkunnskap til å tyde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karl Johnny Sommer

Hei- De to ukjente:Ole luurbach og Christen Hystad. Mvh Karl Johnny Sommer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solveig Hanssen

Hei!Dette var kjempeflott! Hjertelig tusen takk til dere begge!Mvh Solveig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.