Gjest Johannes Haltbakk Skrevet April 6, 2009 Del Skrevet April 6, 2009 Kan noen hjelpe med å tyde hva som står på baksiden av bildet her? Jeg hjelper min amerikanske slektning Pat Carlsom med å oversette, men dette greier jeg ikke å få en mening ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Johannes Haltbakk Skrevet April 6, 2009 Del Skrevet April 6, 2009 Her kommer skriften -- Det er på baksden av bildet i innlegg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Laila Kornstad Skrevet April 6, 2009 Del Skrevet April 6, 2009 Ikke så enkelt dette, nei! Gjør et forsøk fra begynnelsen:TilAnton Olsondet er halv søster? Maryog der med er du venligt helsetog jeg hober at du skriver ogfortelle ?i??g. [mig?] vad Moder ogFader jør og vennene Kan?/Kor?/Koss? de/duhar [resten får jeg ikke mening i]Hilsen Laila Kornstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Laila Kornstad Skrevet April 6, 2009 Del Skrevet April 6, 2009 Nytt forsøk fra nest siste linje:Fader gør og vor mange Koer? dehar og?Laila. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gunnar Sigdestad Skrevet April 6, 2009 Del Skrevet April 6, 2009 ..har og alt saadant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Johannes Haltbakk Skrevet April 6, 2009 Del Skrevet April 6, 2009 Takk for god hjelp. Da oversetter jeg det slik:To Anton Olsenit is your sister Maryand hereby are you friendly greetedand I hope you write and tell me how mother andfather are doing and how many cows theyhave and everyting like that Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts