Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Svein Edvardsen

[#68850] feil

Recommended Posts

Gjest Svein Edvardsen

Hvorfor kan ikke de ansvarlige for databasen gi beskjed når databasen er nede el.l. Det er så fordømt irriterende å oppdage at man ikke kommer inn, og man undres på om det er sin egen linje det er feil med. En stor hjelp vil da være at de ansvarlige gir en beskjed her om nå er databasen nede.Svein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Jeg antar at du mener skanna kirkebøker. De fungerer helt fint for min del i dette øyeblikk.Når det er kjente/planlagte nedetider, pleier det å komme melding på digitalarkivets forside (http://digitalarkivet.no/).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svein Edvardsen

HeiJa det var de skanna kirkebøkene jeg mente.Og nå er det igjen en feil der, du kommer ikke inn. Jeg kan ikke med min beste vilje forstå hvorfor Digitalarkivet ikke kan gi en melding her på denne forumsiden når en feil oppstår, med beskjed når det igjen er ok.Svein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell Olaussen

Støtter deg i dette ønsket, Svein.Det kan ikke være store jobben for noen å sette inn en linje her!Kjell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette Skogseth Clausen

Vi beklager at dere ikke får beskjed. Så snart vi var klar over at serveren var nede, la vi ut beskjed på framsiden til Digitalarkivet. Vi burde selvsagt også lagt ut her i forumet, men vi prioriterte å få serveren opp igjen for vi regnet med at vi skulle klare det på kort tid.Dessverre lider serveren til skannede kirkebøker av at det er mange som skal passe på den både i Oslo og i Bergen og vi har nok ikke kommunisert godt nok om arbeidsdeling og hvem som griper inn når.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.