Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest gunn nilsen

[#69042] John Knudsen Erikstadeiet

Recommended Posts

Guest gunn nilsen

Prøver igjen Leter etter oppl om john Knudsen vigd 30 mAI 1817 Solum her står det Jon Knudsen Bergane 31 år og Ingeborg JørgensdatterErikstad.De fikk barna født i Solum Maren 1818,Jørgen f1821 og Knud1823 og de flyttet til Bamble 1826 Det jeg lurer på er hvor Jon kommer fra og hvem er foreldre eller søsken,under dåpen til Knud står det at de bor på Erikstadeiet Kan noen hjelpe meg har lett lenge men finner ikke noe,har hatt etterlysning på han før se inlegg 58223 Så kjære flinke slektsforskere hjeelp Hilsen Gunn

Guest gunn nilsen

hei Bjørg ja det er Ingeborg,hennes familie er funnet på Solum slekt men han jon er ikke lett å finne noe på Men takk for oppl Gunn

Guest Bjørg Hukkelberg

John skulle etter opplysningene være ca 14 år i 1801. I området der er det ikke mange som passer i alder. Prøver meg med en, men du har kanskje han fra før? Lenke

Guest gunn nilsen

hei Bjørg Denne har jeg ikke,håper vi er på rett spor Tusen takk Gunn

Guest gunn nilsen

Er det noen som sitter med bygdebok fra Erikstadeiet og kan se om det er noen opplysninger om han der. Hilsen Gunn

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.