Gå til innhold
Arkivverket

[#69221] nøtt 2 Tysvær , Rogaland


Gjest kirsten olaug mølstre
 Del

Recommended Posts

Gjest kirsten olaug mølstre

Nils Bukneberg f.1753-d.etter 1806, g.ca.1790 med Torborg Knutsdatter f. 1746- d. etter 1794. Disse har vi ikke foreldre til. Er det en uløselig gåte? Kirsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Det er vel dem du finner her i 1801: Lenke Han gift andre gang og hun første.Det finnes vel bygdebøker fra området? Har du sjekket i kirkebøkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kirsten olaug mølstre

nei, jeg har ikke det, fordi han som har funnet dette har ikke funnet noe og jeg er ikke dreven i dette, men det er han. Kanskje jeg gir opp, og tenker har ikke han funnet det finner ikke jeg det. Kanskje det er feil av meg. Jeg skal sjekke dette. takk . Kirsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruth Bendiksen

Hei! BOKNABERG Bruk 1. Nr. 15. Nils Olsson (1785-1806) f. 1753, Stangeland, Andre huslyd 11d. Gift 1 med Ingeborg Pedersdtr, f. 1740, Nerabø, bruk 4, huslyd 2.3. Gift 2 med Torborg Knutsdtr., f. 1746. Bar i 1. ekteskap: 1. Osmund, f. ca. 1775, Stange, bruk 2, huslyd 1, Torvestad. 2. Peder, f. 1777. 2. ekteskap: 3. Ingeborg, f. 1794Dette står på side 394 i Bokn bygdebok 1 Mvh Ruth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kirsten olaug mølstre

flott ,så det var på Bokn de var! Takk skal du ha . Du vet vel ikke noe om nøtt nr. 1 også? Takk så mye. Kirsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Ask

Foreldre til Nils Olsen (Smith) var ifølge bygdeboka Ola Olsen Smith (ca. 1708-1804) og Synnøve Nilsdatter (ca. 1723-1779). Ola og Synnøve bodde på Sønnaland på Bokn i 1740-åra før de kom til Torvik/Russnes under Stangaland ca. 1751.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.