Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#69491] Bergen/Ålesund; Leif Ivardo Korsen f.1899. Hvor ble han av?

Recommended Posts

Gjest Gunnar Andre Myhre

Leif Ivardo Korsen ble født uekte den 18.feb. 1899 på fødestiftelsen i Bergen og døpt der 26.feb. Foreldrene var; Ingvar Karl Ivardo Korsen f. 13.jun. 1875 i Bergen.(senere bosatt i Trondheim) og pike Jensine Knudsen f.1876 i Bergen. Hun er oppgitt i FT.1900 bosatt i NedreStrandgate i Ålesund, yrke; Nattleske.Barnet Leif Ivardo er i FT.1900 oppgitt som fosterbarn hos fam.Skudevig,Steenvaagveien, Ålesund.Men; Hva hendte med LEIF senere? Hvor ble det av han?Gunnar Andre

Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei Carsten.Beklager den sene tilbakemeldingen da jeg har vært på hytten noen dager for å beise. Dette må jo være han. Kan ikke tenke meg at flere heter Leif Ivardo og er født i 1899. Men jeg ser han er gift?. Har sjekket Ellis Island og det er bare han som reiser over.Takk for 'jobben'Gunnar Andre.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.