Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Mona Thomassen

[#69742] Tingvoll på Nordmøre.

Recommended Posts

Guest Mona Thomassen

Mine oldeforeldre Lars Stølen f.1872 og Lisabeth Fredriksdatter f. 1873 har jeg funnet en del forfedre til. Blant annet ender jeg på etterhvert med at Lisabeth slekter til Vibe Brandt slekten på farsiden og finner ikke mer på morsiden enn at mor heter Anne? Olsdatter og er født i Torjulvågen, Tingvoll. På Lars Stølen finner jeg oså en del men ender på hans oldeforeldre på farsiden men har mer på morsiden. kanskje noen har noe mer eller jeg har noe til andre. Benytter i samme sleng og takke for all hjelp hittils, hjertelig takk.

Guest Mona Thomassen

Leter etter min oldefar Lars Einarson Stølen forfedre på farsiden. Har kommet til Iver Arntson Trodal Mogstad født i Surnadal sønnen på 1700- tallet og kona Maret Nilsdotter Jutvik fra Flessastranda. Hilsen Mona.

Guest Mona Thomassen

Leter etter min oldefar Lars Einarson Stølen forfedre på farsiden. Har kommet til Iver Arntson Trodal Mogstad født i Surnadal sønnen på 1700- tallet og kona Maret Nilsdotter Jutvik fra Flessastranda. Hilsen Mona.

Guest Torgeir Kvalvaag

Betyr det at du har alle oldeforeldrene hans?Hilsen Torgeir

Guest Mona Thomassen

Jeg mangler oldeforeldrene til Lars sin farmor Mari Bakkebø gift med Hans Trodal osv. Og deretter en del av forfedrene på far sida til Lars. Har en del av forfedrene på morsida hans. Hilsen Mona.

Guest mona thomassen

Hei leter etter slekt fra Tingvoll/Surnadal på Nordmøre. Einar Hansen f. ca 1839 d. ca 1927 fra Tingvoll, gift med Maret Johannesdatter (Bergem) Einars foreldre var Hans Iversen (Trodal) og Mari Larsdatter og noe mer har jeg ikke på dem , kan noen hjelpe meg videre?Hilsen Mona Thomassen

Guest Øivind H. Thingvold

Ta en tur på biblioteket og lån Hans Hyldbakks gards og ættesoger fra Tingvoll og Surnadal innkludert H.H.'s 'Heimar i Surnadal'. Da vil du nok finne mange av dine forfedre der. Vennlig hilsen

Guest mona thomassen

Takker for tipset Øivind.Hilsen Mona Thomassen.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.