Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Randi Jansdatter Boldevin

[#69880] Constanse, Arna f.1869

Recommended Posts

Guest Randi Jansdatter Boldevin

Kanskje noen kan hjelpe meg? Søker informasjon om Constanse født 1869, gift med David Johannesen. Hun ble adoptert fra Østlandet et sted og kom til Arna som spedbarn. Finner henne ikke i kirkebøker verken som døpt eller konfirmert. Har ingen opplysninger om hennes adoptivforeldre eller bilogiske foreldre.Hun ble senere gift med David Johannesen (Johansen) fra Bergen, født i Indre Holmedal og i folketellingen for 1900 bodde de i Lyder Sagensgade,Bergen, hun var da husmor med flere barn, bl.a. John f. 1890 og Oschar (Oskar f.1898).Hvis noen kan finne henne i arkiver (navn på adoptivforeldre), evnt. hvor hun var adoptert fra, ville jeg satt stor pris på det (hun var min oldemor. Oskar var min farfar). Såvidt jeg vet døde hun i 1954.Mvh Randi Jansdatter Boldevin

Guest Kirsti Rye

Dåpen Kildeinformasjon: Bergen fylke, Fødselsstiftelsen, Ministerialbok nr. A 1 (1863-1883), Fødte og døpte kvinner 1870, side 222. Permanent sidelenke: Lenke

Guest Kirsti Rye

Her er hun nok i 1875 hos pleieforeldrene, men hun har fått feil farsnavn Lenke

Guest erling t. endresen
LenkeEn aktuell farskandidat?

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.