Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#70026] Ukjent sted i Norge

Recommended Posts

Gjest Jan Peter Wiborg

Her er en Elise Petrine som er født 28 Sep 1887, foreldre Anton Olsen Stokke & Julie Gjertine Jakobsdr Oxaalplads, Inderøy, Nord-Trøndelag [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=715&idx_id=715&uid=ny&idx_side=-67>LenkeAnton & Julie giftet seg 3. jan 1889.Familien har i 1900 flyttet til Trondheim

Gjest Kai M Kveum

I første omgang tror jeg innlegg 7 er riktig bortsett fra at jeg ikke finner Eline og Ragna sammen i den siste lenken. Gikk inn på FamilySearch og fant full pakke: Anton Olsen f.6/9 1858 Vestby g.ca.1886 m Hendriette Marie Berntsdtr f. 30/7 1860 Barn: 1. Elise f.1887 Vestby 2. Alfred f.1880 3. Georg Emil f.1891 4. Agnes f.1894 5. Ragna f.1894Det er lettere å tro at Elise og Ole Martin Bernard fant hverandre i Østfold. Foretok et søk etter Elise i Vestby, men fant henne ikke i FT1900 og ikke fant jeg henne i Trondheim. Undres hvor hun kan være.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.