Gå til innhold
Arkivverket

[#70066] Elen Frandsdatter, f.1895, Luster, Årdal


Gjest Litta Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

Fantastisk, Johan!Jeg hjelper en kollega med å finne anene sine og hun kommer til å bli veldig glad for dette.HIlsen Litta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Et lite spørsmål, Johan:Står det noe om hva som skjedde med Trond Torstensen ? Han er ikke å finne ved FT1900. Nå er dette Hafslo, så kanskje det er litt utenfor området, men det hadde vært kjekt å vite om han døde mellem 1885 og 1900.Hilsen Litta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Jeg har ikke disse bygdebøkene. Jeg var på Stavanger tur i går og fant disse opplysningene på biblioteket der. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Kan dette være sønn til Trond Tostenson som er født og død i 1887? Faren skal være utvandret til Amerika? Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Det hørest mulig ut, Johan Arthur, det var bare to Trond Torstensen og den andre utvandret i 1774.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Nå drar jeg på båttur, så jeg skal se mer på det over helgen.Ønsker også dere en riktig fin Pinsehelg! Dere har fortjent det ;-)Mange hilsener Litta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Heisan, eg har først no oppdaga dette tema...:Trond Torstenson, fødd 6.7.1854, ''stakk av'' til Amerika i 1887 og døydde i Minot, ND 27.5.1910. Han var gift der borte og fekk ein son og to barneborn...Opplysninghar finst i Gards- og Ættesoge for Luster, band VIMen venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.