Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

[#70173] Stord - Arne Olavson Akselsen - f 1928 sysken og aner ?

Recommended Posts

*** Kan det finnast ei Stord - bok ? *** mvh kse ***

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Karen og foreldrene i f.t. 1900 - LenkeGrethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*** kempebra Grethe * nå er det giftermålet mellom Arne og Karen Gurine - stad og dato/år - det har eg ikkje greidd å finne. Åmli Mykland er ' mitt distrikt ' - derfor storleg imponera over det du så fort har funne - alt stemmer med det eg har ( fekk retta ein feil) - *** mvh kse *** ************************* det blir så rotete å legge inn her - men alikevel. *************************Etterkommere etter Karen Gurine Aresdtr Mjåvatn 1 Karen Gurine Aresdtr Mjåvatn f: 20 mar 1899 i Mykland - krkbk-fødd Hushovd ** bosted konf Mjaavatn .. Olav Akselsen f: 25 mai 1896 i Byglands Prgj. N (Ft1900 Åmli S7 L23 d: i Oppfostra Hos Salve Eivindson Bås Flutte Til Stord 2 Ingeborg Olsdtr Akselsen fødd ? 2 Marie? 'Lillemor' Olsdtr Akselsen f ? 2 Klara Olsdtr Akselsen fødd ? 2 Arne Olavson Akselsen f: 14 feb 1928 på Stord - krkbk *faren Minerer ... g m Aud Jakobsdtr Sortland f: 04 nov 1932

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Arthur Hansen

Her er gravstøtten til Olav og Karen: Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Stordboka var det ingenting å finne om denne familien under Litlabø der Arne Olav ble født. Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ganske opplagt hvem sønn til Arne og Aud er uten at en kan si det her. Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive