Gjest Mette Fausko Skrevet Mai 31, 2009 Del Skrevet Mai 31, 2009 Charlotte Sophie Marie Jørgensdtr.Bade blir gift 1760 med Frans Marcusen Hanevik i Strømmen,Hurum.I FT 1801 er navnet som ovenfor men v.de 4 første barna er hennes navn bare Maria.Paret får i 1769 en sønn,han får navnet Jørgen Bade.Er det noen som vet hvem hennes foreldre var og hvor navnet Bade har sin opprinnelse? Mvh.MettePermanent sidelenke: Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gunn Huglen Skrevet Mai 31, 2009 Del Skrevet Mai 31, 2009 Her er vielsen fra denne kilden: LenkeSkal kikke litt om jeg finner flere opplysninger.Mvh. Gunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gunn Huglen Skrevet Mai 31, 2009 Del Skrevet Mai 31, 2009 Her fant jeg to barndåper av ekteparets barn: LenkeMvh. Gunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gunn Huglen Skrevet Mai 31, 2009 Del Skrevet Mai 31, 2009 Her dåp til sønn Marius 1765 og datter Christina 1767, LenkeMulig at faddere ved barndåpene kan gi spor til Bade slekt?Mvh. Gunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gunn Huglen Skrevet Mai 31, 2009 Del Skrevet Mai 31, 2009 Her døpes Jørgen Bade: LenkeSkal se om jeg finner noe om Bade-navnet.Mvh. Gunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gunn Huglen Skrevet Mai 31, 2009 Del Skrevet Mai 31, 2009 Tar med vielsen fra denne kilden også : LenkeFår søke etter Bade-slektsnavn i Norge.Mvh, Gunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gunn Huglen Skrevet Mai 31, 2009 Del Skrevet Mai 31, 2009 Tar med dette fra 1801-tellingen også: LenkeMvh. Gunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gunn Huglen Skrevet Mai 31, 2009 Del Skrevet Mai 31, 2009 Under skifter i Larvik, finner jeg navnet Bader, kombinert med Jørgensennavn, om dette kan ha en sammenheng vet jeg ikke? LenkeSkal kikke litt på Dis-treff om det kan være noen spor der?Gunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gunn Huglen Skrevet Mai 31, 2009 Del Skrevet Mai 31, 2009 Fant også en Bade som var datter av en Christen Bade i Norge på omtrent samme tid? LenkeMvh. Gunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mette Fausko Skrevet Mai 31, 2009 Del Skrevet Mai 31, 2009 Takk skal du ha Gunn.Jeg har sett på alle faddere til de 6 barna,der er det bare faddere fra omliggende gårder,desverre.Tar imot alt av opplysninger med takk. Mvh.Mette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts